Bilangan Pembaca

Free Hit Counter

Tuesday, October 27, 2009

5: Hari Lahir Sekime Miza

27hb adalah hari lahir kawan baik Nakamura iaitu encik Sekime. Tahun ni encik Sekime menyambut hari lahirnya yang ke 20 an. Hhehhehe. Tak bleh bagi tau umur sebenar kot.

Sekime ialah kawan yang baru Nakamura jumpa sejak Nakamura pindah ke Sikuda setahun lepas. Encik Sekime dan Nakamura tinggal di kampung yang sama di pinggir bandar Sikuda. Baru-baru ni Encik Sekime pindah ke rumah yang lebih dekat dekat dengan Nakamura. Selang beberapa pintu je. Sampaikan biasanya nak ambil air di perigi pun kami berjumpa. Dah memang duduk dekat kan. Selalunya Nakamura akan lebih banyak bersama Sekime. Makan, bersukan, bersuka, menyetan dan macam macam lagi la. Cuma bila Nakamura keluar dengan Sizuka, tak boleh la Encik Sekime nak ikut. Menyibuk je.

Nakamura cuma nak ucapkan selamat menyambut hari lahir buat Sekime Miza. Harapnya Encik Sekime sukalah dengan baju lelaki gasing kaler hitam bertopi separuh tu. Nakamura buatkan hadiah sebab Encik Sekime pernah cuba baju tu tapi tak jadi nak beli. Kalau tak pakai pun, boleh buat alas kaki kat rumah.

Rasanya Encik Sekime masih lagi terkejut dengan dramalova sebabak malam tadi lakonan Sizuka, Akiko dan pelakon tambahan dari Korea Jyu Hyon. APa pun, selamat maju jaya menempuh kehidupan di bumi Sikuda.


..jya ne..

No comments:

Post a Comment